مرکز تلفن ابری چه کاربردی داری؟

در مقالات قبلی در رابطه با چیستی مرکز تلفن ابری کامل توضیح دادیم اینکه مرکز تلفن ابری چیست؟ و چه مزایایی دارد؟ حالا تمرکز را بر روی کاربرد مرکز تلفن ابری می گذاریم و بررسی می کنیم که مرکز تلفن ابری چگونه می تواند به مشاغل مختلف از جمله استارت آپ ها و شرکت های تازه تأسیس کمک کند طوری که ابزاری برای بهبود وضعیت فعلی آن ها باشد. با ما همراه شوید.

کاربرد مرکز تلفن ابری

اگر نگاهی به مزایای مرکز تلفن ابری بیندازید متوجه می شوید که مرکز تلفن ابری با ویژگی های مختلف خود اعم از مدیریت تماس های ورودی و خروجی، شنود مکالمات و گوش دادن به فایل های صوتی ضبط شده، آنالیز تماس ها از طریق گزارش گیر حرفه ای و غیره می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای یک سازمان باشد طوری که سطح ارتباطات آن ها را بهبود ببخشد. پس مهمترین کاربرد مرکز تلفن ابری استفاده از آن در شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ است به خصوص آن هایی که روزانه با حجم قابل توجهی از تماس ها سروکار دارند.

کاربرد مرکز تلفن ابری در مشاغل نوپا و استارت آپ ها

مدیریت صحیح بودجه یکی از بزرگترین چالش های موجود در کسب و کارهای نو ظهور است اینکه چگونه این شرکت ها می توانند به بهترین وجه ممکن بودجه خودرا در وهله اول صرف خرید و پیاده سازی بخش های اصلی سازمان کرده و در مرحله بعد در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کنند. اینجاست که کاربرد مرکز تلفن ابری یا اینترنتی نمایان می شود طوری که مرکز تلفن ابری به راحتی می تواند یک انتخاب مناسب با عملکرد عالی و هزینه پایین باشد.

با یک جستجو کوتاه در اینترنت حتماً با جمله “مرکز تلفن ابری یک انتخاب مناسب برای سازمان ها و ادارات به خصوص استارت آپ هاست” مواجه می شوید اینکه خیلی از وب سایت ها از آن به عنوان کاربرد مرکز تلفن ابری یاد کرده اند. در ادامه این مورد را کامل توضیح می دهیم.

مرکز تلفن ویپ چگونه به به کسب و کار ها کمک میکند؟

در طی چند سال اخیر، اغلب فناوری های موجود بیشتر به حوزه مجازی و آنلاین گرایش پیدا کرده اند که دلیل آن توسعه چشمگیر اینترنت و سرعت کافی آن است. مرکز تلفن یکی از این دست فناوری هاست که اخیراً رنگ و روی مجازی به خود گرفته است و می تواند چالش های متعدد زیر را حل کند:

  1. کاهش انواع هزینه ها

کاهش هزینه ها مهم ترین نکته ای است که اغلب کسب و کارها به دنبال آن هستند البته با این شرکت که ضربه ای به کیفیت عملکرد شرکت وارد نشود. مرکز تلفن ابری یک فناوری تحت شبکه است که بر بستر اینترنت خدمات خود را به مشتریان عرضه می کند. قبل از هر چیز، برای داشتن یک مرکز تلفن ابری مثل هر مرکز تلفن ویپ به یک خط اینترنتی ثابت و تلفن تحت شبکه یا سافت فون نیاز دارید تا از طریق آن خط بتوانید تماس های مبتنی بر شبکه داشته باشید. تا به اینجا شرایط برای دو نوع مرکز تلفن یکسان است.
تفاوت مرکز تلفن ابری با مرکز تلفن ویپ در نصب و پیاده سازی سرور خلاصه می شود. در مرکز تلفن ابری برخلاف مرکز تلفن ویپ، تنها با پرداخت ماهیانه یا سالانه تعرفه مورد نظر می توانید از خدمات یک مرکز تلفن عالی استفاده کنید بدون اینکه نیازی  به پرداخت هزینه های خرید تجهیزات سخت افزاری، هزینه های تعمیر و نگهداری سرور، هزینه برق دستگاه ها، استخدام متخصص شبکه و غیره داشته باشید نکته ای که کاربرد مرکز تلفن ابری را پیش از هر چیز دیگر نمایان می کند. در حالت کلی و به صورت تقریبی می توان گفت که با انتخاب مرکز تلفن ابری می توان تا 60 درصد از هزینه های راه اندازی و 30 درصد از هزینه های تماس را کاهش داد.

  1. ایجاد یک سیستم تلفنی منظم با سازماندهی عالی

وجود نظم در بخش های مختلف هر شرکت و سازمان موجب بهره وری شرکت می شود طوری که در دراز مدت می تواند بر کیفیت و عملکرد شرکت تأثیر بسزایی داشته باشد. یک کاربرد مرکز تلفن ابری، ایجاد ارتباطات تلفنی منظم، سازماندهی شده و قابل توسعه است که دلیل آن، وجود امکانات مختلف موجود در مرکز تلفن ابری می باشد. جزییات مربوط به این امکانات را می توانید در خدمات مرکز تلفن ابری مشاهده کنید.

  1. فراهم کردن امکان دورکاری کارکنان

یکی از مزایای مرکز تلفن ابری برای شرکت ها، مبتنی بر اینترنت و مستقل از مکان بودن آن است. همانطور که می دانیم اغلب شرکت ها و کسب و کارهای نوپا، از مکان های اجاره ای استفاده می کنند و مجبور هستند که هر چند وقت یکبار موقعیت مکانی خود را تغییر دهند. حالا در نظر بگیرید که اگر آن ها از خطوط آنالوگ معمول استفاده کنند، با هر بار جابجایی، مجبور به تغییر آن هستند. این تغییر نه تنها موجب از دست دادن کل ارتباطات سیستم تلفن قبلی یا بروز اختلال در آن شده بلکه باعث از دست رفتن مشتریان قبلی نیز می شود، مشکلی که در مرکز تلفن ابری وجود ندارد.

مورد بعدی کاربرد مرکز تلفن ابری، استفاده کارکنان شرکت از خدمات مرکز تلفن در منزل در قالب دورکاری است. همانطور که می دانید امروزه نوع جدیدی از همکاری ها با نام دورکاری به همکاری های موجود یعنی تمام وقت، پاره وقت و کارآموزی اضافه شده است. استفاده از مرکز تلفن ابری این امکان را به شما می دهد تا نیروهای دورکار پروژه ای را برای شرکت خود استخدام کنید. در این حالت، کارمند شما تنها با یک تلفن مبتنی بر اینترنت یا سافت فون می تواند از تمام خدمات مرکز تلفن ابری شما استفاده کند.

  1. یکپارچه شدن با سایر سرویس ها و فناوری های موجود در شرکت

استفاده از انواع سرویس های جدید و کاربردی موجود، هدفی است که اکثر شرکت های نوپا به دنبال آن هستند اما امکان برقرای بین سرویس ها چالشی است که این شرکت ها با آن موجه هستند. مرکز تلفن ابری به نوبه خود توانسته تا حدی این چالش را رفع کند مخصوصاً وقتی که شما سرویس مدیریت ارتباط با مشتری یعنی سی آر ام (CRM) را دارید و این بار به دنبال یک مرکز تلفن هستید یا بالعکس. مرکز تلفن ابری این مشکل را حل کرده و به راحتی با CRM و سرویس برنامه ریزی منابع سازمانی یعنی ERP یکپارچه می شود.

جمع بندی

تکنولوژی اطلاعات با رشد باورنکردنی ای در حال رشد وتوسعه است. پیوستن به این کاروان، از ضروریات است. بسیاری از کسب و کارها به دنبال یافتن بهترین سرویس ها اما با قیمت مناسب هستند. مرکز تلفن ابری می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب ها برای این هدف باشد چرا که با توجه به توضیحات ارائه شده در این مقاله،  ارزش وکاربرد مرکز تلفن ابری برکسی پوشیده نخواهد ماند. در آخر، برای دریافت جزییات بیشتر در رابطه با خرید خط تلفن اینترنتی و مرکز تلفن ابری می توانید به خدمات مرکز تلفن ابری ما در ارتباط سنتر مراجعه کرده و در صورت تمایل، سرویس خود را سفارش دهید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.