راه اندازی سیستم ویپ با تیم حرفه‌ای ارتباط سنتر

راه اندازی مرکز تلفن ویپ، جامع ترین راهکار مدیریت و یکپارچه سازی سیستم تلفنی است که ارتباط سنتر برای شما مدیرانی که به افزایش کیفیت خدمات و کاهش هزینه‌های خود می‌اندیشید؛ فراهم می‌سازد.

سیستم ویپ (VoIP) چیست؟

راه اندازی سیستم ویپ روشی است که ارتباط های صوتی، تصویری، نوشتاری، گروهی، و... را در بستر IP مانند اینترنت برقرار می‌کند. سیستم voip امکان ارتباط رایگان، پایدار، باکیفیت و انعطاف پذیری بالا را برای کاربران خانگی، اداری فراهم می‌سازد. که تمامی این امکانات را سیموتل ارائه می دهد.

ویژگی های سیستم ارتباطی ویپ

بسیار منعطف و کم هزینه است، می‌توانید قابلیت‌هایی مانند انتقال تماس، انتظار تماس، پست صوتی، شناسه تماس گیرنده و تماس سه طرفه بدون هزینه اضافی داشته باشید، همچنین می‌توانید در حین مکالمه برای طرف مقابل داده ارسال نمایید.
بیشتر بخوانید

چگونه سیستم ویپ به کسب و کارمان رونق می دهد؟

سیستم ویپ راه‌حلی هوشمندانه و بهینه برای کنترل کیفیت و مدیریت ارتباطات کسب‌و‌کار شماست؛ که با امکان تماس رایگان، تلفن گویا، گزارش گیری، مشاوره و... تحولی در افزایش کیفیت خدمات و کاهش هزینه‌های شما می‌دهد.

امکانات سیستم ارتباطی ویپ برای کسب و کارها

سیستم ویپ قابلیت صندوق صوتی، ضبط مکالمات، ارسال و دریافت فکس، صف انتظار، انتقال خطوط تلفن، دورکاری، ارتباط با شعب بدون محدودیت جغرافیایی، ارتباط با سانترال، مدیریت پیشرفته روی تماس های فروشگاه های اینترنتی، و سایر مشاغل را فراهم می‌کند.
بیشتر بخوانید

دورکاری به وسیله سیستم ویپ

در سیستم راه اندازی ویپ با داشتن بسته اینترنت پرسرعت و نامحدود می‌توانید تماس‌های باکیفیت و بدون محدودیتی را به خصوص با عزیزانتان در خارج از کشور داشته باشید. می‌توانید تماس‌های محل کارتان را به صورت دورکاری در خانه انجام دهید.

مزایای استفاده از ویپ در خانه

امکان فوق العاده چشم گیر افزایش کیفیت تماس ها، کاهش هزینه های تماس و کاربری آسان را برای شما به ارمغان می آورد. می توانید بدون خرید گوشی IP Phone، و فکس، این امکانات و بسیاری دیگر را به صورت نرم افزاری داشته باشید
بیشتر بخوانید

امکانات سیستم تلفنی ویپ

ضبط مکالمات خودکار

برقراری تماس های رایگان

حذف سیم کشی تلفن داخلی

ارتباط آسان با دیگر شعب

اتاق کنفرانس صوتی و تصویری

تلفن گویا (IVR) یا منشی دیجیتالی

صندوق صوتی و آرشیو پیام ها

صف انتظار تماس

دریافت فکس و ارسال ایمیل

مدیریت حرفه ای تماس ها

تلفن نرم افزاری مبتنی بر شبکه

گزارش حرفه ای عملکرد

مزایای سیستم تلفنی VoIP

برقراری تماس های درون شبکه کاملا رایگان، کاهش هزینه‌های مکالمات تلفنی درون شهری و برون مرزی، گزارش گیری حرفه ای تماس ها، مدیریت آسان، حذف سیم کشی های اختصاصی برای تلفن های درون شرکت، امکان جابجایی کارکنان درون سازمان و حتی دورکاری، حذف محدودیت های جغرافیایی، ایجاد اتاق کنفرانس جهت برگزاری کنفرانس های صوتی و تصویری، کاهش هزینه های خرید تجهیزات، قابلیت آسان تعمیم و گسترش شبکه، سازگاری با شبکه شما و سانترال، تماس های گروهی، انتظار تماس، تلفن گویا، فکس و….

راه اندازی سیستم ویپ نه تنها امکاناتی که سانترال های سنتی و قدیمی دارند را ارائه می‌دهد، بلکه محدودیت های سانترال آنالوگ را ندارد. به طور مثال: قابلیت کنفرانس های صوتی-تصویری را به راحتی برقرار می‌کند همانند سیموتل و برخلاف سانترال نیاز به زیرسیستم‌های متعدد ندارد. ویپ را می‌توان به روش‌های نرم افزاری پیاده سازی کرد، نیاز به سیم کشی ندارد. voip امکان گسترش راحتتری نسبت به سانترال دارد، به راحتی با سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریCRM متصل می‌شود، انعطاف پذیری بیشتری دارد.

سرویس ویپ را در هر جایی که نیاز باشد می‌توان پیاده کرد به شرط آنکه در آن مکان دسترسی به شبکه داده یا اینترنت پرسرعت وجود داشته باشد. در مشاغل، سازمان ها و شرکت هایی که مشتریان و پرسنل زیادی دارند و تماس های تلفنی فراوانی برقرار می کنند، استفاده از فناوری ویپ در مدیریت کاری و ارتباطی آنها اهمیت بسیار بالاتری دارد. مانند: بانک ها، مراکز خدماتی، شرکت های بزرگ، فروشگاه های زنجیزه ای، بیمارستان ها، کارخانجات، رستوران ها، کسب و کار اینترنتی و آموزش مجازی. تمامی این امکانات را نرم افزار سیموتل در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

مزیت راه اندازی ویپ توسط ارتباط سنتر نسبت به رقبا

چه پنلی مناسب کسب و کار ما است؟

0%

سلام، خیلی خوش آمدی. آماده ای شروع کنیم؟!

کسب و کار شما در چه مرحله ای قرار دارد؟

در حال حاضر تعداد کارمندان شرکت چند نفر هستند؟

scale شرکت خود را در 3 سال آینده چگونه می بینید؟ (لطفا واقع بینانه پاسخ دهید)

در حال حاضر بودجه شما چقدر است؟

آیا نیاز به کال سنتر اختصاصی را برای کسب و کار خود احساس می کنید؟

کال سنتر یا مرکز تلفن دپارتمانی اختصاصی و پل واسطی بسیار موثر برای ارتباط بهتر با مشتریان و مخاطبین شما است که در آن کارمندانی متخصص روزانه با مشتریان در تماس بوده و تجربه ی آنها از برند شما را بهبود می بخشند.

به چند خط اختصاصی نیاز دارید؟

به چند داخلی نیاز دارید؟

کسب و کار شما در حال حاضر به چه امکاناتی برای ارتباط با مشتریان خود نیاز دارد؟

کدام پنل ویپ برای شما مناسب تر است؟
پنل طلایی!!

با توجه به نتایج تست شما، در حال حاضر بهترین گزینه برای شما پنل طلایی است. شما می توانید ویژگی های این پنل با کلیک بر روی این بخش در باکس زیر مشاهده کنید. امکان تغییر بین سه پنل و همچنین سفارشی سازی هر یک از آنها در هر لحظه امکان پذیر است. ما همیشه در کنار شما هستیم. راستی یک کد تخفیف هم برای شما کنار گذاشته ایم کد تخفیف 10 درصدی + مشاوره رایگان پس همین الان با ما تماس بگیر!! کد تخفیف: erc10gau
پنل پلاتینیوم!!

با توجه به نتایج تست شما، در حال حاضر بهترین گزینه برای شما پنل پلاتینیوم است. شما می توانید ویژگی های این پنل را با کلیک بر روی این بخش در باکس زیر مشاهده کنید. امکان تغییر بین سه پنل و همچنین سفارشی سازی هر یک از آنها در هر لحظه امکان پذیر است. ما همیشه در کنار شما هستیم. راستی یک کد تخفیف هم برای شما کنار گذاشته ایم کد تخفیف 15 درصدی + مشاوره رایگان پس همین الان با ما تماس بگیر!! کد تخفیف: erc15pau
پنل الماسی

با توجه به نتایج تست شما، در حال حاضر بهترین گزینه برای شما پنل الماسی است. شما می توانید ویژگی های این پنل را با کلیک بر روی این بخش در باکس زیر مشاهده کنید. امکان تغییر بین سه پنل و همچنین سفارشی سازی هر یک از آنها در هر لحظه امکان پذیر است. ما همیشه در کنار شما هستیم. راستی یک کد تخفیف هم برای شما کنار گذاشته ایم کد تخفیف 20 درصدی + مشاوره رایگان پس همین الان با ما تماس بگیر!! کد تخفیف: erc20dau

جهت دریافت کردن آزمون های بعدی ایمیل خود را وارد کنید

پنل های اختصاصی ارتباط سنتر

پنل طلایی

برای استارت آپ ها
تومان - ماهیانه
  • لیست آیتم #1
  • لیست آیتم #2
  • لیست آیتم #3
محبوب

پنل پلاتینیوم

مناسب شرکت های کوچک تا متوسط در حال رشد
تومان - ماهیانه
  • لیست آیتم #1
  • لیست آیتم #2
  • لیست آیتم #3
فوق العاده

پنل الماسی

مناسب شرکت های بزرگ و سازمان ها
تومان - ماهیانه
  • لیست آیتم #1
  • لیست آیتم #2
  • لیست آیتم #3
همین امروز سیستم ویپ اختصاصی خود را سفارش دهید:

برای نصب و راه اندازی سیستم ویپ می‌بایست ابتدا پلن اختصاصی متناسب با پروژه شما طراحی شود، می‌توانید برای مشاوره و اجرای این سیستم همین حالا درخواست خود را اعلام نمایید.

مقالات آموزشی سیستم ویپ